Designblog: Uklassificeret

Små glimt af innovative produkter, masser af godt design og udspekulerede reklamer. En visuel tour de force ud i en verden af anderledes tænkende.

mandag den 22. februar 2010

Stine Goya for Egekilde - vandfarcen fortsætter

›
Så skal vi til det. Igen . Bedst som man troede, at det var gået op for alle, at kildevand på flaske er både utrendy , umoralsk og andre ord...
1 kommentar:
fredag den 11. december 2009

Forsvarets nye reklamefilm holder 100%

›
Man kan sige meget om Forsvaret - især om hvordan de agerer i medierne. Men deres nye reklamefilm for Forsvarets Uddannelser er virkelig go...
5 kommentarer:
tirsdag den 17. november 2009

Shrink To Fit - ny dansk modeblog

›
Som om der ikke var nok - så har en ny dansk modeblog set dagens lys. Shrink To Fit er en modeblog, der tager bladet fra munden og vover no...
1 kommentar:
torsdag den 24. september 2009

Paul Smith for Evian

›
Evian har et problem: Det dyrt brandede og livstilsagtige flaskevand er blevet ufedt i takt med at isbjørnene dør. Men man giver ikke op så ...
tirsdag den 28. juli 2009

Flaskevand gør hundehvalpe blinde

›
Jeg har tidligere været inde på det ; det tidligere så populære kildevand på flaske er havnet i band standing, og det er næsten bedre at hæ...
1 kommentar:
tirsdag den 10. marts 2009

Få blogger-akkreditering til NEXT no.6

›
Blot en servicemeddelelse om, at Innovation Lab tilbyder blogger-akkreditering til NEXT no.6 - endnu en anerkendelse af de sociale medier! ...
søndag den 8. marts 2009

Sweater fra top til tå

›
Det ser meget hyggeligt om end ikke ret funktionelt ud... Via TechEBlog
›
Start
Vis internetversion

Om mig

Jonas Juhler Hansen
Vis hele min profil
Leveret af Blogger.